We are looking to add a talented individual to our team as a Customer Service Specialist. The Customer Service Specialist will help drive a high level of customer satisfaction, product adoption and customer retention by successfully resolving questions and providing product assistance with speed and professionalism via phone, email, SMS & chat.

Duties and Responsibilities:

• Act as the first line of communication with clients, focusing intently on customer satisfaction.

• Ability to communicate with clients and close deals.

• Respond to chats, emails and answer inbound calls. Listen and resolve customers' tasks, how to and questions, and then respond accordingly to ensure ongoing customer satisfaction through timely response and successful resolution.

• Meet and/or exceed performance metrics (average time to successfully resolve case, daily close rate, re-open rate and customer satisfaction rate)

• Provide proactive customer follow-up and issue management, including coordination of customer calls.

• Responsible for placing outbound calls to assist with onboarding new customers when needed.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲۲, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲۱, ۲۰۲۳

Freewatts Pvt Ltd

انجینرنگ · 1-10 ملازمین - اسلام آباد, کراچی, لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Services Executive

CallCourier, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Associate

KuzaVentures, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services / Recovery Executive

Omega Group, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Services Representative

AMH Solutions, کراچی, پاکستان
نومبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!