Finja Pvt Ltd is looking for highly motivated, disciplined and enthusiastic individuals for their Call Center team. Preferably 6 months of experience in a call center environment, however, fresh graduate are also encouraged to apply.

Job Responsibilities and Duties:

  • Answer customer queries through incoming and outbound calls.
  • Responding customers & organization's repute.
  • Manage and resolve customer complaints.
  • Identify and escalate issues to supervisors.
  • Provide product and service information to customers
  • Document all calls information according to standard operating procedures.
  • Make follow ups  where necessary.
  • Upsell products and services.
  • Flexible to work in different shifts.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۰۲, ۲۰۱۸
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۲۰, ۲۰۱۸

Finja

بینکنگ / مالیاتی خدمات · 263 ملازمین - لاہور

Finja is a new age financial services platform for professionals, merchants (Karyana shops) and SME businesses addressing their payments, collections and credit needs. Being friend of banks, Fls and merchants, we hold a unique position in the value chain enabling all actors in the eco-system to interact digitally

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Assistant Manager Contact Center

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
مئی ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Team Lead - Contact Center

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اپریل ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!