• Take customer calls and provide accurate, satisfactory answers to their queries and concerns
  • De-escalate situations involving dissatisfied customers, offering patient assistance and support
  • Call clients and customers to inform them about the company’s new products, services and policies
  • Guide callers through troubleshooting, navigating the company site or using the products or services
  • Review customer or client accounts, providing updates and information about billing, shipping, warranties, and other account items
  • Strong communication, both written and verbal
  • Great active listening skills
  • Exceptional interpersonal and rapport-building skills

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
15 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۰۹, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۰۹, ۲۰۲۳

FFK Lodhi Group of Companies

خدمات · 51-100 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Elbasoft Technologies, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Nexal It Center, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Vortex Wave, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

H&S Solutions, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!