• Excellent communication skills in Urdu and English.
  • Hands-on experience with office machines (for example, printer etc.)
  • Excellent knowledge of MS Office (especially Excel and Word).
  • Team player and Good time-management skills.
  • Maintain daily petty cash record
  • file maintenance and record-keeping
  • Manage general office administration
  • Generate customer invoices and all other accounts-related documents/reports.
  • Answer incoming phone calls from customers and suppliers in a professional manner, passing calls on to concerned parties or taking accurate messages and passing them on to employees.
  • Qualification: Graduation/ Intermediate
  • Females only

Job Type: Full-time

Job Types: Full-time, Contract

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
عمر:
16 - 35 سال
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۹, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۹, ۲۰۲۲

Euro Appliance City

برقیات · 1-10 ملازمین - لاہور

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!