• Provide excellent customer service to any visiting clients in a professional manner.
  • Insuring reception and any other client areas are always kept presentable.
  • Support client relationships including maintaining client contact details.
  • Provide general administrative support to the office.
  • Answer phones, handle inquiries, and emails promptly.
  • Manage and maintain office supplies and equipment.
  • Greet and assist clients, both in-person and over the phone.
  • Maintain accurate and up-to-date records of student applications, enrolment, and other relevant information.
  • Enter data into the system and ensure the confidentiality and security of sensitive information.
  • Schedule appointments for clients to meet with academic counsellor.
  • Organize and maintain physical and electronic filing systems.
  • Assist in financial transactions, such as processing payments and issuing receipts.
  • Address and resolve inquiries or issues raised by clients.
  • Collaborate with other team members to find solutions to challenges.
  • Collaborate with other team members to ensure a smooth workflow.
  • Any other additional duties assigned by office manager.

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
صنعت:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
ایک سال سے کم
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۱۲, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۱۱, ۲۰۲۴

Education Expert LTD

مشیران · 11-50 ملازمین - اسلام آباد

.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Receptionist

Jaffar Shah Hospital, لاہور, پاکستان
جون ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

Qureshi Enterprises Pakistan, کراچی, پاکستان
جون ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

Residence 62 Apartments, لاہور, پاکستان
جون ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Receptionist

SZABIST, کراچی, پاکستان
جون ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!