• Manage large amounts of incoming phone calls
  • Generate sales leads
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Provide accurate, valid and complete information by using the right methods/tools
  • Meet personal/customer service team sales targets and call handling quotas
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; follow up to ensure resolution
  • Keep records of customer interactions, process customer accounts and file documents
  • Follow communication procedures, guidelines and policies
  • Take the extra mile to engage customers.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
15 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
18 - 26 سال
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
دسمبر ۱۵, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
نومبر ۱۴, ۲۰۲۴

Eagle Star Communication

رابطہ مرکز · 11-50 ملازمین - گجرانوالہ

.........

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Marketing Bridge, لاہور, پاکستان
نومبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent / Verifier

Newgen Solutions BPO, راولپنڈی, پاکستان
نومبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Mineart Solutions, کراچی, پاکستان
نومبر ۲۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Amberz Commerce, لاہور, پاکستان
دسمبر ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!