We are outsourcing Office Admin for overseas work in Pakistan. We are looking for someone who is flexible to work with us in our hours. Easily adaptable, Responsible, Self-motivated, Mature and Down to Earth. Driving Skill is preferred.

Responsibilities:

  • Candidate must be fluent in English Spoken.
  • Must be Fluent in Microsoft Office. Will be an advantage if you have experience in accounts related.
  • Managing customer’s reservations through Extranet and Channel Manager.
  • Preparation of sales reports on daily basis.
  • Coordinate activities throughout the company to ensure efficiency and maintain compliance with company policy.
  • Manage agendas, travel plans and appointments for upper management.
  • Manage emails, letters, packages, phone calls and other forms of correspondence.
  • Create and update databases and records for financial information, personnel and other data.
  • Submit reports and prepare proposals and presentations as needed.
  • Assist colleagues whenever there is an opportunity to do so.

نوکری کی تفصیلات

شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
مرد
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۸, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰۷, ۲۰۲۴

Cromwell Group

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 1-10 ملازمین - اسلام آباد

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Admin Officer

Batik, اسلام آباد, پاکستان
نومبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Officer

HIT Recycling, جدة, سعودی عرب
اکتوبر ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Finance / Admin Officer

Bhitai Social Watch and Advocacy, خير بور, پاکستان
نومبر ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Admin Officer

Contour Software, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!