• Obtains patient information by answering telephone calls; interviewing patients; verifying information.
  • Determines eligibility by comparing patient information to requirements.
  • Establishes policies by entering patient information; confirming pricing.
  • Informs patients by explaining procedures; answering questions; providing information.
  • Maintains communication equipment by reporting problems.
  • Maintains and improves quality results by adhering to standards and guidelines; recommending improved procedures.
  • Updates job knowledge by studying new product descriptions; participating in educational opportunities.
  • Accomplishes mission by completing related results as needed.

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
ڈگری کا عنوان:
F.Sc. (Pre Medical), B.Sc./BS (Botany, Zoology, Chemistry)
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۴, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۳, ۲۰۲۴

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Centre Agent

The Nexus Solutions, لاہور, پاکستان
جون ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Centre Representative / Agent

Ulearn Education Limited, لاہور, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Centre Representative

The Nexus Solutions, لاہور, پاکستان
جون ۱۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Centre Assistant

United Nations Pakistan, ICT, پاکستان
جون ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!