• Provide technical assistance to Google users or clients for various Google products (Google Workspace, Google Cloud, etc.).
  • Diagnose and resolve technical issues through email, phone, chat, or in-person support.
  • Document solutions and troubleshoot steps in a knowledge base for future reference.
  • Deliver training programs for Google products to internal teams, clients, and users.
  • Develop training materials, guides, and documentation to assist users in understanding and utilizing Google’s products.
  • Conduct hands-on workshops, webinars, and one-on-one sessions tailored to different levels of expertise.
  • Ensure high-quality customer experience through personalized support and proactive issue resolution.
  • Strong knowledge of Google Workspace.
  • Excellent communication skills, both written and verbal.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
تجربہ:
6 سال - 10 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۲۵, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۲۴, ۲۰۲۴

Bytee IT

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, کراچی, لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!