This is a full-time on-site role for a Customer Support Specialist at Blue Cascade Pakistan in Multan. The Specialist will provide customer support, address technical issues, ensure customer satisfaction, and utilize analytical skills to troubleshoot and resolve queries daily.

Qualification:

  • Customer Support and Technical Support skills
  • Bachelor in English Literature or IELTS
  • Interpersonal Skills and Customer Satisfaction abilities
  • Analytical Skills for problem-solving
  • Experience in a similar customer-facing role
  • Excellent communication skills
  • Ability to work collaboratively in a team
  • Bachelor's degree in a relevant field.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
4 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Gulgasht Colony, ملتان, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
عمر:
22 - 40 سال
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
فروری ۰۳, ۲۰۲۵
تاریخِ اِشاعت:
جنوری ۰۲, ۲۰۲۵

Blue Cascade

ترقیِ کاروبار · 11-50 ملازمین - ملتان

We are an e-commerce company devoted towards adding value to every avenue we are exposed to, either corporate or social. Though we stand much higher over the corporate revenue scale, we intend to produce changes our own way. We strive to mould current structures and stereotypes our way and envisage hitting our ultimate goal, "Alter the current illusions".

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Representative

COMSATS Internet Services, لاہور, پاکستان
جنوری ۰۳, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Social stark, لاہور, پاکستان
جنوری ۰۲, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
جنوری ۰۱, ۲۰۲۵ شائع ہوئی

Customer Support Representative

Professional HRM Servies, راولپنڈی, پاکستان
دسمبر ۲۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!