• Process requests and ensure that appropriate administrative procedures are followed.
  • Connect and process telephone requests.
  • Receive incoming calls and take messages on behalf of other staff.
  • Maintain the database and other systems available.
  • Ensure that a high level of customer service is consistently provided
  • Assist and support the invoicing process.
  • To work co-operatively as part of a team to ensure that priority tasks are carried out effectively, efficiently and meet the required deadlines.
  • To be tactful and have respect for the need for confidentiality to all parties concerned, including members of staff, customers and sessional staff.
  • Respond to emails from internal and external stakeholders
  • Escalate complaints or queries to the necessary team
  • Write and draft professional emails and respond to customers via calls or emails.
  • Handle day to day general queries and bookings via email and calls.
  • Can manage heavy call volume efficiently.

Job Requirements

  • Excellent verbal and written communication skills
  • Must be Graduated
  • Experienced in a customer service role
  • Previous experience in customer service from UK, American or Canadian-based company

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
3 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
2 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
نومبر ۱۸, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
اکتوبر ۱۷, ۲۰۲۳

Autosmart Tech

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

Autosmart tech is a trusted partner and a recognized leader in providing software development outsourcing, systems integration, product development and solution delivery services. We are committed to long term cooperation with our respective clients./p

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Maxim Global, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Specialist

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
اکتوبر ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Axxon BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
نومبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Specialist

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
نومبر ۰۴, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!