The ideal candidate will have an ability to create and maintain an efficient system of operation to support the business needs. The candidate should be comfortable multitasking and working cross-functionally with different business units. The ideal candidate will have previous experience in related fields.

Responsibilities:

  • Establish and maintain business standards for accuracy, productivity and reliability
  • Manage the daily functions of the business
  • Prepare annual performance review and reevaluate processes
  • Ensure regulatory, compliance and legal rules are followed
  • Manage budget to align with goals of business

Qualifications:

  • 3+ years of experience in a similar role
  • Proficiency with Microsoft Office
  • Strong organizational and communication skills
  • Strong ability to multitask
  • Comfort working with multiple groups within business

نوکری کی تفصیلات

صنعت:
شعبہِ افعال:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
گردشی
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Thokar Niaz Baig, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
سربراہ شعبہ
کم از کم تجربہ:
5 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
ستمبر ۲۵, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اگست ۲۵, ۲۰۲۴

Areeb Areel Corporation

خدمات · 11-50 ملازمین - لاہور

Renovate, Innovate, Elevate – Areeb Areel Corporation, Where Visions Take Flight.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں
I found a job on Rozee!