Responsibilities

  • Manage large amounts of inbound and outbound calls in a timely manner
  • Follow communication “scripts” when handling different topic
  • Identify customers’ needs, clarify information, research every issue and provide solutions and/or alternatives
  • Seize opportunities to upsell products when they arise
  • Build sustainable relationships and engage customers by taking the extra mile
  • Keep records of all conversations in our call center database in a comprehensible way
  • Meet personal/team qualitative and quantitative targets

Requirements and skills

  • Previous experience in a customer support role
  • Track record of over-achieving quota
  • Strong phone and verbal communication skills along with active listening
  • Familiarity with CRM systems and practices

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
مئی ۳۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
اپریل ۳۰, ۲۰۲۴

AppRocket

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 11-50 ملازمین - لاہور

AppRocket's mission is to help startups grow with fast and reliable outsourced services, freeing up time spent coordinating with remote teams to focus on what matters. Our expert product managers help you identify what to build. Then, we put the right team to work at the right cost in the right time.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Prime BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

Thruway Transport Inc., لاہور, پاکستان
مئی ۱۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!