Responsibilities:

  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions 
  • Identify and assess customers's needs to achieve satisfaction
  • Ensure high levels of customer satisfaction through excellent service
  • Assist customers via various channels, resolving inquiries and technical issues promptly
  • Seek opportunities to improve support processes and products based on feedback
  • Maintain accurate records of customer interactions for analysis and improvement
  • Communicate technical information and ensure customer needs are understood
  • Adhere to company policies regarding customer interactions and data privacy
  • Tasks Assigned by ManagerQualification & Skills:Must have a bachelor’s Degree
  • 1 or 2 years of experience as a Customer Service Representative or in a similar position
  • Proficiency in WPS (Word & Excel)
  • Strong communication skills
  • Active & Fast learner
  • Ability to relate to customers' frustrations

نوکری کی تفصیلات

نوکری کا ذریعہ:
کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
عورت
کم از کم تعلیم:
بیچلرز
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۷, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
جون ۰٦, ۲۰۲۴

Antpower Tech Private Ltd

انفارمیشن ٹیکنالوجی · 101-200 ملازمین - فیصل آباد, کراچی, لاہور, ملتان, رحيم يار خان, راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

Supportics, لاہور, پاکستان
ستمبر ۲٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Prestige Connect, اسلام آباد, پاکستان
ستمبر ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Xact BPO, راولپنڈی, پاکستان
ستمبر ۲۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

IAS Services, لاہور, پاکستان
ستمبر ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!