• Maintaining a positive, empathetic, and professional attitude toward customers at all times.
  • Responding promptly to customer inquiries.
  • Communicating with customers.
  • Acknowledging and resolving customer complaints.
  • Knowing our products inside and out so that you can answer questions.
  • Keeping records of customer interactions, transactions, comments, and complaints.
  • Communicating and coordinating with colleagues as necessary.
  • Ensure customer satisfaction and provide professional customer support.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
10 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۲۱, ۲۰۲۲
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۲۰, ۲۰۲۲

Andromeda Links

ٹیلی کمیونیکشن/آئی ایس پی · 11-50 ملازمین - اسلام آباد, راولپنڈی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Service Representative

MobitSolutions, لاہور, پاکستان
جون ۰۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Rise Realty, راولپنڈی, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Eco Energies, راولپنڈی, پاکستان
مئی ۲۸, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Service Representative

Silton Logistics, لاہور, پاکستان
جون ۰۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!