• Handling incoming calls to answer questions, refer callers to other departments, or transfer them to specialists
  • Receiving incoming calls and routing them to the appropriate department or individual
  • Responding to incoming calls in an appropriate manner, based on call type and content
  • Helping customers use the phone system by providing information about rates and services offered by the company
  • Performing clerical tasks such as filing or data entry
  • Providing information about products or services over the phone, including ordering items or scheduling appointments
  • Assisting with internal communications by answering phones and relaying messages within the organization
  • Providing post-call follow-up to ensure that customers have been satisfied with the experience
  • Processing incoming faxes and email messages and forwarding them to the appropriate person

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
انٹرمیڈیٹ / اے لیول
کیریئر کی سطح:
نوآموز
کم از کم تجربہ:
1 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اکتوبر ۱۴, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
ستمبر ۱۳, ۲۰۲۳

AK Tax Consultant

فَنِ حِساب داری / ٹیکسیشن · 1-10 ملازمین - کوئٹہ

we are providing tax consulting ,

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Telesales Officer

The Grand City, لاہور, پاکستان
ستمبر ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Call Center Agent

MARS BPO, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
ستمبر ۰۷, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
I found a job on Rozee!