Key Responsibilities:

  • Answer incoming customer calls, emails, and chats promptly and professionally.
  • Listen attentively to customer concerns and provide appropriate solutions or guidance.
  • Handle and resolve customer complaints or escalations, ensuring customer satisfaction.
  • Provide accurate and up-to-date information about products or services.
  • Maintain customer records and update databases with relevant information.
  • Collaborate with other teams or departments to resolve customer issues efficiently.
  • Follow communication scripts and guidelines to ensure consistency and quality.

Requirements:

  • Proven work experience in customer service or a call center environment.
  • Proficiency in both spoken and written English communication.
  • Strong problem-solving and decision-making abilities.
  • Proficiency in using customer service software, databases, and other relevant tools.
  • Familiarity with CRM systems and practices.
  • Ability to empathize with customers and provide personalized assistance.

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
نان میٹرک
کیریئر کی سطح:
نوآموز
تجربہ:
غیر تجربہ کار - 13 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
اگست ۲٦, ۲۰۲۳
تاریخِ اِشاعت:
جولائی ۲٦, ۲۰۲۳

AgenBord

تشہیر / تعلقاتَِ عامہ · 1-10 ملازمین - کراچی

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Support Executive

Atlantic Ocean, لاہور, پاکستان
جون ۲۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive - Domestic

ibex, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
جون ۲۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
جون ۱۱, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Support Executive

Cyber System (Pvt) Ltd, لاہور, پاکستان
جون ۲۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!