• Use CRM Software to implement strategic plans for bulding profitable customer relationship.
  • Communication with customers through various channels 
  • Key Customer service Management 
  • Developing & Implementing strategies.
  • Collaborate to ensure customer satisfication 

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
1 اشاعت
نوکری کی شفٹ:
پہلا پہر
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Johar Town, لاہور, پاکستان
جنس:
مرد
عمر:
30 - 45 سال
کم از کم تعلیم:
ماسٹرز
ڈگری کا عنوان:
MBA Marketing
کیریئر کی سطح:
تجربہ کار پیشہ ور
کم از کم تجربہ:
6 سال
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جولائی ۰۲, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۳۱, ۲۰۲۴

Afaq(G) Ltd

تعلیم و تربیت · 601-1000 ملازمین - لاہور

AFAQ is an independent, ISO 9001:2015 certified organization dedicated to improving education in Pakistan. Being a collaborative venture of major leading, not-for-profit organizations working in the education sector, AFAQ has the vision to improve the literacy rate in Pakistan through a diverse range of services which includes: curriculum development, textbooks and children’s publications, model school development, teacher training, youth promotion, career counseling, and student assessment and evaluation. Under strict quality control, AFAQ is zealously engaged in realizing its lofty ideals. Over the years, AFAQ has grown into an international organization providing its services in the Middle East, South East Asia, Africa and Scandinavian countries.

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Relations Officer

Callify SMC Pvt.Ltd, اسلام آباد, پاکستان
جون ۰٦, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relations Specialist

Tech Consulting, ایک سے زیادہ شہر, پاکستان
مئی ۳۰, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relations Officer

Abacus Consulting, لاہور, پاکستان
مئی ۲۹, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Relations Officer

Enamels, لاہور, پاکستان
جون ۰۵, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!