Responsibilities

  • Manage large amounts of incoming phone calls
  • Generate sales leads
  • Identify and assess customers’ needs to achieve satisfaction
  • Build sustainable relationships and trust with customer accounts through open and interactive communication
  • Handle customer complaints, provide appropriate solutions and alternatives within the time limits; and follow up to ensure the resolution
  • Follow communication procedures, guidelines and policies

Requirements and skills

  • Proven customer support experience or experience as a Client Service Representative
  • Track record of over-achieving quota
  • Strong phone contact handling skills and active listening
  • Customer orientation and ability to adapt/respond to different types of characters
  • Excellent communication and presentation skills
  • Ability to multi-task, prioritize, and manage time effectively
  • High school diploma

نوکری کی تفصیلات

کل عہدے:
12 آسامیاں
نوکری کی شفٹ:
تیسرا پہر (رات)
نوکری کی قسم:
نوکری کا مقام:
Johar Town, لاہور, پاکستان
جنس:
کوئی ترجیح نہیں
کم از کم تعلیم:
میٹرک / او لیول
کیریئر کی سطح:
زیرِ نگرانی / طالب علم
کم از کم تجربہ:
غیر تجربہ کار
اس سے پہلے درخواست دیجیۓ:
جون ۲۱, ۲۰۲۴
تاریخِ اِشاعت:
مئی ۲۰, ۲۰۲۴

6 Sense Group

بھرتی / روزگار کے ادارے · 1-10 ملازمین - لاہور

آپ کو کس حوالے سے برتری حاصل ہے؟

اپنے بارے میں ہماری پیشہ ورانہ رائے اور تقابلی جائزہ حاصل کیجیۓ
اپنی سی وی کو موءثر بنانے کیلئے ہماری ماہرانہ مشاورتی ٹیم سے رابطہ کریں
روزی پریمیئم کو آزمائیں

ملتی جلتی نوکریاں

Customer Sales Representative

Techxem LLC, کراچی, پاکستان
نومبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Sales Representative

RSFSOFT, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Sales Representative

RSFSOFT, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۳, ۲۰۲۴ شائع ہوئی

Customer Sales Representative

RSFSOFT, لاہور, پاکستان
نومبر ۱۲, ۲۰۲۴ شائع ہوئی
تمام دیکھیں
I found a job on Rozee!